** Guido Thys, demotiverend spreker

'We hebben 32,91% meer winst gemaakt dan in het derde kwartaal van 1858!' 'We gaan veranderen!'
'Ik heb 67 PowerPoint plaatjes met kleine tekst waar jullie helemaal wild van gaan worden!'
'Voor iedereen die zijn targets haalt, is er een snoepje!' 'Door dit IT-project gaat de zon weer schijnen!'

En nadat een hele serie uitspraken zoals deze over het publiek zijn uitgestrooid, komt er een externe spreker met een verhaal over een hoge berg, een lange rit of een felbegeerde beker die één ding met elkaar gemeen hebben: ze hebben geen enkel verband met uw organisatie'¦

Nice to know, need to forget. En dat doet uw publiek dan ook meteen.
In een lichtvoetige parodie neemt Guido Thys ze allemaal op de schop: de powerpointshitdiarheeėrs, de cijferleukers, de tovermakers, de scheldhulpguru's, de flopsportsprekers, de weurklaaif-evenwichtkunstenaars, de goedbedoelende onzingevers.

Guido Thys demotiveert, ontnuchtert, ontmythologiseert en brengt de toehoorders terug naar een aantal simpele zaken die hen bewegen en waar ze trots op zijn.
Dingen die het gedrag van mensen in organisaties wérkelijk aansturen. Het zijn enkele eenvoudige aan-en-uit-knoppen die bestuur, management en leidinggevenden makkelijk zelf ook kunnen bedienen. Op voorwaarde dat ze de juiste taal spreken: want niemand gaat 's ochtends opgehyped naar zijn werk omdat hij aandeelhouderswaarde mag creėren'¦ Of mag bijdragen aan iets waar een ander de credits van krijgt.

In deze presentatie gaat u naar het hart van de organisatie'¦ en naar dat van de aanwezigen.

Laat Guido Thys dus ook Ćŗw publiek volstrekt, onvoorwaardelijk en voor eens en voor altijd demotiveren!

kenmerken: 
doelgroep:  iedereen in de organisatie
interactie:  nee
maatwerk:  ja