Boeken

 

In de loop van de voorbije jaren heb ik 16 boeken geschreven, waarvan 3 als co-auteur.
De titels die nog verkrijgbaar zijn, kunt u bestellen door op de link te klikken:

8erlijk Management, De Dwarsdenkerij, 2016
Voorbij(,) de economische crisis!,
De Dwarsdenkerij, 2015
Dit is GEEN economische crisis!, De Dwarsdenkerij, 2013 (*)
Zombiebusiness, Haystack 2011
Doorpakken!, Reading Matters, 2007
Wake-Up Call, Reading Matters, 2008 (*)
Zakkenvullers!, Reading Matters, 2006 (*)
De Passieketen, Reading Matters, 2005
Handboek Klanten Wegjagen, Reading Matters, 2004
Hoera, een recessie!, Reading Matters, 2003 (*)
Gesloten Wegens Klantgerichtheidstraining, F&G, 2001 (*)
Waarom Websites Klanten Wegjagen, Kluwer, 2000
Relatiemanagement, (met H. Van den Berghe), Kluwer, 2001
Nu ik u toch aan de lijn heb, Beerens Business Press, 1999 (*)
Customer Marketing, How to improve the profitability of your database (met J.Curry, e.a.), Kogan Page, 1998
De Customer Marketing Methode, (met J.Curry, e.a.), MSP, 1998 (*)
Customer Marketing (met J.Curry, e.a.), Kogan Page, 1998 (*)
26 praktische telemarketing adviezen, Kluwer, 1996 (*)

(*) niet meer verkrijgbaar, kijk op bol.com voor tweedehandsexemplaren

Wilt u wel wat van mij lezen, maar er geen geld voor uitgeven? Zelfs dat kan!

(lees verder)