Dagelijkse input



In het informatietijdperk is de stroom aan bit en (sound)bytes nauwelijks bij te houden.
Probleem of uitdaging?

Wat dacht u?
Voor mij is het een uitdaging die ik met alle vormen van plezier opneem.
Elk jaar tientallen ontmoetingen met fascinerende denkers als Seth Godin (auteur van Permission Marketing en The Purple Cow),  Alan Weiss en Kjell Nordström (auteur van Funky Business, zie foto midden). Evenzoveel gesprekken met briljante ondernemers, CEO's, consultants (zoals Sampson Lee van G-CEM in Hong Kong -foto rechts-) en academici (zoals Pankaj Ghemawat van Harvard -foto links-).
En dan de pers, nieuwsbrieven, podcasts, RSS-feeds, tweets, etc. Een greep uit de bronnen die ik op de voet volg:

Harvard Business Review
Sloan Manageent Review
London School of Business
Wharton Business School
Columbia Business School
Accenture
Blue Ocean Strategy
The Church of the Customer
800 CEO Read
INSEAD
TED
Business Week
Tijdschrift voor Marketing
BNR
FEM Business
eMarketer
MarketingPower
Marketing Tribune
AdfoResult
VerkopersOnline
Managementsite
Brisk
Ernst & Young
A.T. Kearney
Boston Consulting Group
Bob Sutton
Brian Solis

Seth Godin
Alan Weis
Het Financieele Dagblad
Financial TImes
De Volkskrant
De Standaard
Freakonomics
GetAbstract
The Economist
McKinsey
Tom Peters
Welingelichte Kringen
NRC Handelsblad
Entireweb
Managersonline
Kluwer Management
Twinkle
Adformatie
Communicatie Online
Sprout
CNN
iMedia
Alain de Botton
Forbes
Umair Haque
Ben Casnocha
Daniel Pink

Zo begint de dag, bij een kopje thee.
Alle stukjes en ideeën die kunnen leiden tot betere, meer en efficiënter gecreërde, onderscheidende en duurzame klantwaarde komen vervolgens uw kant op.
Via Twitter, LinkedIn, of mijn presentaties.

(lees verder)