Januari 2014



xxx
 
Beste lezer,

Ik heb je hulp nodig!
Er staan dit jaar twee boeken op stapel en ik heb input nodig. Wellicht kun jij die geven!
Het ene boek handelt over keuzes die we in 2014 en daarna zullen moeten maken. Het andere is een compleet nieuwe versie van het Handboek Klanten Wegjagen.
Hieronder lees je er meer over.
Wil je input geven? Tof! Gaaf! Vet! Cool! (je mag kiezen) Klik op een van de buttons hieronder en we kunnen aan de slag gaan.
Alvast bedankt.

Guido Thys
 


xxx

 Stuur mij nu je bijdrage voor
mijn nieuwe boeken !


Je naam vermeld in de lijst van auteurs
+ je eigen, speciaal gesigneerd exemplaar!


xxx
BOEK 1: KEUZES

Meer dan 75% van de snelst groeiende ondernemingen van Nederland hebben hun groei te danken hebben aan doorbraakinnovaties. 
Ze zijn het enige antwoord op de huidige, niet- economische crisis (zie ook onderaan). Om deze te realiseren moeten we dan wel KEUZES durven maken.
In een dageijkse realiteit waar zich heel veel dingen aandienen, moeten we voortdurend keuzes maken. Heb jij een voorbeeld van een  keuze met -positieve of negatieve- dramatische gevolgen? Uit het bedrijfsleven, of waar ook? Van jezelf of van anderen? Ik hoor het graag!

Klik op de button hieronder en stuur mij een mailtje. Beschrijf de dramatische keuze zo gedetailleerd mogelijk.
Uit alle inzendingen kies ik de meest sprekende voorbeelden voor mijn nieuwe boek "Keuzes". Je naam komt mee in het boek. En je ontvangt uiteraard een gesigneerd persoonlijk exemplaar. Doen!

xxx

BOEK 2: HANDBOEK KLANTEN WEGJAGEN

Met meer dan 25.000 verkochte exemplaren is dit handboek een all-time klassieker in de managementliteratuur. De dertien edities zagen er ongeveer hetzelfde uit en het is dus hoog tijd voor een volledig nieuwe editie.
Deze nieuwe uitgave behandelt alle denkbare technieken, tactieken en strategieën om klanten weg te jagen. Of te behouden....
Daarvoor heb ik je hulp nodig: ken jij een schitterend voorbeeld van volstrekt misprijzen voor klanten, of het omgekeerde: uitmuntende klantenservice?
Klik op de button hieronder en stuur mij een mailtje. Beschrijf zo gedetailleerd mogelijk wat je overkomen is.
Uit alle inzendingen kies ik de meest sprekende voorbeelden voor de nieuwe editie van het Handboek Klanten Wegjagen. Je naam komt mee in het boek. En je ontvangt uiteraard een gesigneerd persoonlijk exemplaar. Doen!





Guido Thys

Klassieke wensen?
Of doen we het anders?

Elk jaar weer staan we voor nieuwe keuzes. Bijvoorbeeld: gaan we elkaar klassieke nieuwjaarswensen sturen, of gaan we het helemaal anders aanpakken?
Omdat er nu eenmaal van mij  verwacht wordt dat ik het anders doe dan anderen, kan ik je dus geen doordeweekse wensen toesturen. 

Ik wens je dan ook heel veel succes in 2015.

Want 2014 wordt een jaar van het beantwoorden van lastige vragen, het ontwikkelen van slimme ideeën en het maken van radicale keuzes. Voor het komende jaar wens ik je dus heel veel wijsheid en inspiratie toe.

In 2015 plukken we de vruchten van deze noeste arbeid en dat succes wens ik je dus ook alvast toe! 

 

xxx

Binnenkort een evenement?


Ben je bezig met het opzetten of organiseren van een evenement of bijeenkomst?

Laten we even brainstormen over de beste manier om er samen een geweldig succes van te maken!

Klik op de button hieronder en ik neem contact met je op!


neem nu contact op!

xxx

Ondertussen help ik je graag bij het maken van je eigen keuzes:

Wat doen na de crisis? Ben je ondernemer? Werk je bij een bedrijf?
dit is geen economische crisis! doorpakken! zombiebusiness
Het is niet onze economie die zich in een crisis bevindt, maar onze verdienmodellen, bedrijfsstructuren, managementinstrumenten, ketensamenwerkingen, etc.
Dit boek laat je zien hoe u die zaken in je eigen bedrijf of organisatie kunt herkennen die aan het eind van hun levenscyclus zijn en dus dringend aan een innovatie toe zijn. Vervolgens leer je hoe je die innovaties eigenhandig kunt realiseren.
Klik op de cover om het boek te bestellen.
Hoe ga je niet alleen in je bedrijf werken, maar ook aan je bedrijf? Het is de grote uitdaging die voor elke ondernemer het verschil uitmaakt tussen succes en ondergang. In 25 eenvoudige stappen (waarvan je er best een aantal mag overslaan) bouwen we samen een geweldig bedrijf! Klik op de cover om het boek te bestellen. Wat doe je om alle dingen in je organisatie uit te roeien die geen waarde (meer) opleveren?
Klein, locale remedies helpen niet, incrementele innovaties lossen het probleem niet op. Wat nu?
Ga met dit boek in de hand de levende doden in je organisatie te lijf (geen mensen, maar dingen die al lang de wereld hadden moeten uit zijn)!
Klik op de cover om het boek te bestellen.

xxx


(lees verder)