Mei 2015

In dit bericht:
- gratis voorinschrijven voor de 25-delige Masterclass Succesvol Ondernemen
- maak uw organisatie efficiënter en weerbaarder, download het inleidende boekje
- al mijn actuele boeken met lekkerindetuinleeskorting
- humor met een boodschap: bent u klaar om de juiste Keuzes te maken?
- in de P.S.: relatiegeschenk tegen een absolute ramsjprijs
- en tenslotte, om te beginnen de vraag: 
Hebt u nu nog steeds klanten?
 
Guido Thys
 Wat doen klanten tijdens een crisis? Alle kanten op rennen behalve de onze.
En wat doen wij? De blik afwenden en intern aan de slag gaan.
Wordt het niet weer eens tijd om alle aandacht op de klant te richten?  

De voorbije jaren waren hoogtij voor de Klanten Wegjaag Club.
 Opgericht in 2001 (12 1/2 jaar geleden, feestje!!!) is ze de grootste beroepsvereniging van de Benelux: ze ondersteunt iedereen die klanten toch maar etters vindt die je van je eigen werk afhouden. De hele werkende bevolking dus...
 Iedereen ondervindt dagelijks dat de meeste (medewerkers en managers) van de meeste bedrijven en organisaties honderden technieken, tactieken en strategieën ontwikkeld hebben om de etters weg te jagen.
Met name in periodes van economische (of andere, kijk hier) tegenwind zou je denken dat iedereen zich voor 100% gaat focussen op het binnenhalen en behouden van klanten. Vreemd genoeg is het tegengestelde meestal het geval: besparingen en reorganisaties zijn aan de orde van de dag en alle inspanningen zijn intern in plaats van extern gericht.
De Klanten Wegjaag Club heeft ondertussen drie malaises meegemaakt. Van het Handboek zijn zowat 30.000 exemplaren over de toonbank gegaan en de Workshop Klanten Wegjagen beleeft binnenkort zijn 1.000ste jubileum. Alweer een feestje!!!

Deze workshop is de enige manier om medewerkers, die al honderden keren in alle denkbare toonaarden gehoord hebben dat ze "klantgericht" moeten zijn, nog eens een spiegel voor te houden. Wat iedereen voor klanten doet of laat, is voor 100% onderdeel van de waarde die de klanten van de organisatie verwachten. En de bijdrage van iedereen is dus van levensbelang.
De workshop begint met een hilarische, levendige brainstorm om de beste technieken te formuleren om de etters van klanten weg te jagen. Iedereen blijkt hierin een natuurtalent te zijn, dus dat betekent: hartelijk lachen om elkaars creativiteit.
Dan keren we het verhaal om en laat ik zien dat klanten drie soorten waarde van hun leverancier verwachten: de beroemde Doosje, Doosje+ en Doosje++ (niet bekend? download hier het gratis boekje). Alle aanwezigen blijken persoonlijk en hoofdelijk verantwoordelijk en aanspreekbaar te zijn voor meer dan de helft van de verwachte waarde. Veel beklemmender dan dit kan het niet voorgesteld worden!

Economische crisis of niet, voorbij of niet: iedereen keert de blik weer naar buiten, naar de klant.
Is dit niet het ideale moment om deze workshop op uw medewerkers of collega's los te laten?
U vervoegt zo de rangen van de vele tienduizenden voor wie Doosje++ een plezante manier is om uw gunbaarheidsfactor te bevorderen (ja, u krijgt er heel wat "vakjargon" bij!).
Boek snel en u profiteert bovendien van de volgende extra's:
- advies over hoe u de boodschap het beste in de organisatie kunt verankeren
- aansluitende mini-sessie: de deelnemers geven zichzelf concrete verbeteropdrachten
- het Handboek Klanten Wegjagen gratis door iedereen te downloaden.

Graag tot snel!
  

 
Keuzes!  
Ondernemen in 2015 betekent keuzes maken. Dramatische keuzes. Op alle niveaus.
Bent u, is iedereen in uw organisatie daar volledig van doordrongen?
Want één ding hebben we de voorbije jaren wel geleerd: wie altijd blijft doen wat hij altijd gedaan heeft, krijgt niet meer wat hij altijd gekregen heeft. Dit oude spreekwoord gaat dus niet meer op in zijn originele vorm...

Betekent dit dat alle het oude dus op de schop moet?
Integendeel! En dat toon ik op overtuigende wijze aan in mijn presentatie "Keuzes!".

Alle succesvolle bedrijven en organisaties, zonder enige uitzondering, blijken gekozen te hebben voor doorbraakinnovaties die eenvoudig en voor de hand liggend waren.

Hoe ze dat deden? Ik vertel het u heel graag in deze humoristische en tegelijk oncomfortabele, met feiten onderbouwde en tegelijk inspirerende presentatie!
.
 
 
     
  Overzicht
van al mijn
presentaties

 
 
  view more offers 
Downloaden
 
 
 
    
 
   Voer voor management- heidagen
 
 
  view more offers  
 
 
7 modellen om uw organisatie in één klap efficiënter en wendbaarder te maken
 

Downloaden 
   
 
 
     
  Voor snelle beslissers
Bent u ondernemer (klein of groot)?
Als goede relatie kunt u zich binnenkort GRATIS inschrijven voor de 
MASTERCLASS SUCCESVOL ONDERNEMEN
Serie videotrainingen tegen uw eigen tempo. Reserveer uw plekje alvast hier
 

Aanbieding
Tijdelijk al mijn nog leverbare boeken tegen weggeefprijzen. Inclusief het e-boek "De Passieketen" dat u GRATIS kunt downloaden!
Dagelijks zin en onzin
 
via mijn tweets, pagina's en collecties.
Klik op de logo's
om naar mijn pagina's te gaan

P.S. relatiegeschenk tegen een ramsjprijsje
U bent actief in de financiële sector? Dan heb ik een uniek relatiegeschenk voor u: het boek Bank Speak van Nils de Heer. Honderden financiële termen in gewone mensentaal verklaard, enkele tientallen smaakmakers van de voorbije jaren in de spotlight gezet. Nu vanaf 25 exemplaren tegen productieprijs verkrijgbaar.
Geef mij even een seintje!
© 2015 EPM  
www.guidothys.nl 
U ontvangt dit bericht als relatie van Guido Thys en/of De Dwarsdenkerij. 
Afmelden kan hieronder. Jammer dat we dan geen contact meer zullen hebben!
(lees verder)