Relevant

Een goed verhaal sluit naadloos aan bij de denk-, leef- en werkwereld van het publiek. Het ontstaat door vakmanschap en teamwork.

Aansprekend

Hoewel het uiteindelijk om de inhoud gaat, bereiken enkel toegankelijke, boeiende en verrassende verhalen hun (lees: uw) doel.

Bruikbaar

De aanwezigen gaan meteen met de inhoud aan de slag: bij de borrel, op weg naar huis en de dag daarna on the job.

Uiteindelijk gaat het om úw doelen en inhoud

Ik spreek met alle plezier over alle actuele thema’s en woorden in de wolk hiernaast (zwaai met uw muis over de teksten om ze te vergroten). Als spreker of als dagvoorzitter.

Elk powerpointplaatje (ik toon er meestal ongeveer 120 per uur) is onderbouwd met humor, eigen ervaring en/of gemiddeld drie managementboeken + nog veel meer outside the box textbytes. Toch gaat het mij niet om deze inhoud die ik vaak met veel passie vertel.

U organiseert de bijeenkomst namelijk met een bepaald doel. De sprekers moeten de aanwezigen iets mee naar huis geven, namelijk úw boodschap. U bent mijn klant, dus die boodschap komt bij mij op de allereerste plaats.

Als u mij vraagt: “Kun je wat voor ons evenement betekenen?” is mijn antwoord daarom altijd: wat is uw boodschap?

"Guido, hartelijk dank voor je enthousiaste, humoristische en inspirerende presentatie. Jouw eigenzinnige maar bovenal leerzame visie is een eye-opener.Ze zet aan tot nadenken. Mijn dank hiervoor!"

(naam en adres bij de redactie bekend :-))

Hoe

pakken

we

dit

aan?

U kunt meteen al een voorkeur uitspreken voor een van de presentaties,  workshops of dagvoorzitterformules of een algemene optie nemen.

Michelle plant meteen een kennismakingsgesprek in. We bespreken de algemene lijnen en u krijgt een onweerstaanbaar voorstel toegestuurd.

Nadat u daar enthousiast “ja” tegen gezegd hebt, overleggen we tijdens de voorbespreking uitgebreid over de variabele inhoud van mijn presentatie of workshop. En we bepalen wat we na de presentatie gaan doen, in Stap 2.

Net voor uw evenement ga ik me uitgebreid inlezen en voorbereiden. De rest is improvisatie aan de hand van de reacties in de zaal.

279.046

BLIJE TOEHOORDERS

2.248

TEVREDEN OPDRACHTGEVERS

60.452

BOEKEN VERKOCHT

38.014

TIPBOEKJES VERSPREID