Klantwaarde

"Iedereen in de organisatie is hoofdelijk verantwoordelijk voor minimaal 50% van de waarde die de klant verwacht"

Ondernemen

"Ondernemen is niet alleen werken IN je bedrijf maar ook AAN je bedrijf."

Management

"Als je altijd blijft doen wat je altijd gedaan hebt, krijg je niet meer wat je altijd gekregen hebt"

Leiderschap

"Het aantal overleguren in een organisatie is een barometer voor het gebrek aan leiderschap"

Innovatie

"Een uitvinding is pas een innovatie wanneer er geld mee verdiend wordt."

België-Nederland

"Tussen geen twee buurlanden ter wereld zijn er zo'n grote cultuurverschillen."

Nog even alles op een rijtje...

(Plaats je cursor op de plaatjes voor meer details)

Veranderprojecten saboteren

Staat u aan de vooravond van een grote verandering in uw organisatie?
Realiseert u zich dat dit alleen maar gaat lukken als u iedereen zo ver krijgt dat ze mee aan de kar trekken (of alleszins niet tegenwerken)?
En vraagt u zich af hoe u dit kunt aanpakken?

Dan is deze hilarische eye-opener een absolute must!

Deze presentatie bevat een sterke boodschap die met veel humor wordt gebracht.