Niet lullen maar poetsen

Ondernemers willen maar één ding: actie! Uw publiek zit niet te wachten op ellenlange theoretische verhalen maar wil bruikbare handvatten om mee aan de slag te gaan.

Vreemde ogen dwingen

Succesvolle ondernemers doen het: anders naar de markt kijken dan anderen. Vreemde ogen vormen de beste remedie voor tunnelvisie!

Simpele en bruikbare tips

Ondernemers creëren waarde. Dit is geen rocket science... wie de dingen simpel kan maken in onze complexe wereld, is spekkoper.

"Keuzes!", de juiste keuze voor een spetterende presentatie voor ondernemers.

Waar bewijst u uw toehoorders de beste dienst mee?
Een sportfiguur of oud-trainer die parallellen probeert te trekken tussen ondernemen en sport, waarbij iedereen de link met de eigen onderneming zelf maar moet zien te vinden?
Een enthousiaste consultant die de toehoorders probeert te bewijzen dat al hun problemen verdwijnen wanneer ze -tegen betaling- zijn model gaan toepassen?
Een die hype-volger die ver-van-ons-bed-achtige Amerikaanse succesverhalen vertelt die hier nooit ofte nimmer kunnen werken?

Of een ondernemer die  uit eigen ervaring spreekt, elke dag opnieuw zijn presentatie aan de actualiteit en de feedback van zijn publiek aanpast, vervelende vragen stelt én meteen ook rake antwoorden aanreikt en in ieder grappig powerpointplaatje zowat tien management- en economieboeken verwerkt heeft?
Is dit echt een moeilijke keuze?

Laten we het daarom simpel houden en alles herleiden tot degelijk koopmanschap.
Want door welk woord u ook getriggerd wordt: ondernemen, ondernemers, ondernemerschap, entrepreneurship, entrepreneuren, zzp’ers, starters, start-ups of watdanook, het komt op hetzelfde neer: kansen zien en er onderscheidende, vernieuwende en duurzame waarde mee creëren.
Dat is de kern van het “geheim” van succesvolle ondernemers.

"Allemaal positieve reacties. Veel humor. Zeer tevreden!"

Ab Rood / Ruitenburg adviseurs & accountants

Boodschap 95%
Humor 60%
Interactie 30%
Onmiddellijke toepasbaarheid 99%

"Keuzes!", de presentatie die ervoor zorgt dat uw ondernemers anders gaan ondernemen.

Eén ding is de voorbije jaren wel duidelijk geworden: de meeste van onze systemen en ideeën zijn flink verouderd en kunnen hun taak niet meer aan. Verdienmodellen, bedrijfsstructuren, managementinstrumenten, carrièrepaden, ketensamenwerkingen: sinds 2009 is er heel wat in onze privé- en zakelijke levens ontspoord. We hebben niet te maken met een economische maar wel met een systemencrisis. Alles wordt niet meer zoals weleer. Succesvolle mensen, organisaties, bedrijven en initiatieven blijken op een of andere manier met het verleden gebroken te hebben.
Ze hebben de keuze gemaakt om door middel van doorbraakinnovaties andere wegen op te gaan. Want dat is wat succesvolle ondernemers doen.
En zoals Larry Page van Google het ooit zei: wie dat niet doet, ziet de toekomst aan zich voorbij gaan.

In het leven maken we voortdurend keuzes, zakelijk zowel als privé, elke dag weer. “Als je geen keuzes maakt, kom je nergens” zegt voormalig bootvluchteling en succesvol ondernemer Hien Kieu.
Wanneer er heel veel in de omgeving verandert, dringen zich steeds meer keuzes op.
Ondernemers, managers en ook medewerkers worden dus voortdurend geconfronteerd met de keuze: doen we wat we altijd al gedaan hebben, of gaan we het anders aanpakken? Op operationeel, maar ook op tactisch en op strategisch vlak.

En omdat ook de kaders veranderen waarbinnen we dit soort beslissingen nemen, dreigt onze dagelijkse gang van zaken te veranderen in een onontwarbaar kluwen. Nee! bewijs ik in de presentatie “Keuzes!“.
Op mijn bekende, bijzonder humorvolle wijze geef ik praktische handreikingen om knelpunten te ontdekken en om te bepalen uit welke hoek de oplossing zal komen. En…. uiteraard wordt er ook weer flink gelachen!

Elke presentatie voor ondernemers is weer opnieuw maatwerk omdat úw boodschap voorop staat. Maar we baseren ons dan wel op een vorm die zich in het verleden uitgebreid bewezen heeft. Kunt er dan op vertrouwen dat alles goed komt? Ja, daar kunt u op vertrouwen.

U bent op zoek naar een spreker met een andere, effectieve benadering voor ondernemers? Gevonden!

Is de Keuzes!-aanpak niet meteen wat u zoekt? Geen punt, dit is niet de enige maatwerktemplate!
Neem even contact op om samen de meest geschikte formule te zoeken! 

Er is overigens geen enkele reden waarom u niet aan meerdere sprekers een voorstel zou vragen. Neem nu alvast bij mij een vrijblijvende optie en vergelijk! Of laten we overleggen hoe we uw evenement tot een spetterend succes maken.

279.046

BLIJE TOEHOORDERS

2.248

TEVREDEN OPDRACHTGEVERS

60.452

BOEKEN VERKOCHT

38.014

TIPBOEKJES VERSPREID

Guido Thys vertelde al de boodschap van: