Guido Thys, dagvoorzitter, spreker, humor, inhoud, maatwerk, outside the box, ondernemen, klanten, leiderschap, veranderen, management, innovatie

Keuzes

Eén ding is de voorbije jaren wel duidelijk geworden: de meeste van onze systemen en ideeën zijn flink verouderd en kunnen hun taak niet meer aan.
Verdienmodellen, bedrijfsstructuren, managementinstrumenten, ketensamenwerkingen, carrièrepaden: sinds 2007 is er heel wat in onze privé- en zakelijke levens ontspoord.
We hebben niet te maken met een economische maar wel met een systemencrisis. En die gaat niet vanzelf over.


Categorieën ,


Share

Eén ding is de voorbije jaren wel duidelijk geworden: de meeste van onze systemen en ideeën zijn flink verouderd en kunnen hun taak niet meer aan.
Verdienmodellen, bedrijfsstructuren, managementinstrumenten, ketensamenwerkingen, carrièrepaden: sinds 2007 is er heel wat in onze privé- en zakelijke levens ontspoord.
We hebben niet te maken met een economische maar wel met een systemencrisis. En die gaat niet vanzelf over.

Meer nog: succesvolle mensen, organisaties, bedrijven en initiatieven blijken op een of andere manier met het verleden gebroken te hebben.
Ze hebben de keuze gemaakt om door middel van doorbraakinnovaties andere wegen op te gaan.
En zoals Larry Page van Google het ooit zei: wie dat niet doet, ziet de toekomst aan zich voorbij gaan.
In het leven maken we voortdurend keuzes, zakelijk zowel als privé, elke dag weer. “Als je geen keuzes maakt, kom je nergens” zegt voormalig bootvluchteling en ondertussen Rotterdams ondernemer Hien Kieu.
Wanneer er heel veel in de omgeving verandert, dringen zich steeds meer keuzes op. Ondernemers, managers en ook medewerkers worden dus voortdurend geconfronteerd met de keuze: doen we wat we altijd al gedaan hebben, of gaan we het anders aanpakken? Op operationeel, maar ook op tactisch en op strategisch vlak.
En omdat ook de kaders veranderen waarbinnen we dit soort beslissingen nemen, dreigt onze dagelijkse gang van zaken te veranderen in een onontwarbaar kluwen. Nee! bewijst Guido Thys in deze presentatie.

Op zijn kenschetsende, bijzonder humorvolle wijze geeft hij praktische handreikingen om knelpunten te ontdekken en om te bepalen uit welke hoek de oplossing zal komen.

Tijdens de voorbespreking bepaalt u samen met Guido Thys waar zich de grootste uitdagingen, problemen en dilemma’s bevinden. Op basis hiervan ontstaat een maatwerkpresentatie: voor de leden van uw vereniging, voor uw management team, uw medewerkers, voor uw ketenpartners of voor andere belanghebbenden. En…. uiteraard wordt er ook weer flink gelachen!

Gegevens op een rijtje:
Naam: Keuzes!
Categorie: Combi boodschap/humor
Spreker: Guido Thys
Locatie: waar u maar wil
Prijs: neem contact op!

 

kenmerken:
doelgroep: iedereen in het bedrijf
interactie: ja
maatwerk: ja

Bekijk onze Product Sheet.

Presentatie of workshop*:

Datum*:

Tijd:

Gelegenheid of aard van de bijeenkomst*:

Het publiek bestaat uit*:

Aantal aanwezigen (ca.)*:

Wenst u interactie met het publiek?:
JaNee

Wenst u een standaardpresentatie of maatwerk?:
JaNee

 

Locatie of regio*:

Overige informatie:

Uw naam*:

Uw e-mail*:

Uw telefoonnummer*:

Uw bedrijfsnaam*:

 

Extra informatie
Duur

45-60 min

Doelgroep

Iedereen in het bedrijf

Interactie

Ja

Maatwerk

Ja

Product reviews
Een beoordeling toevoegen

WAT KUNT U DOEN?

Klik op onderstaand plaatje om ons beslissingsdiagram in beeld te brengen. Het helpt u om uw volgende stap te
bepalen.

Beslissingsdiagram

ÚW BOODSCHAP

Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.
Hij vertelt graag úw boodschap. Met veel humor en een grote impact. 100% maatwerk op basis van bewezen formats.

SAMEN VERDER

Laten we samen de volgende stap bespreken.
Opties en alle ander echt werk:
Michelle Cortie
[email protected]
+31 6 81629401
Inhoud:
Guido Thys
[email protected]
+31 612828389

  • Whatsapp mobiel
  • Whatsapp desktop

NIEUW VAN
2MINUTEACADEMY.NL

(Meer lezen? Even op de titeltekst klikken!)

RSS Dwarsdenken

  • Innoverend denken begint bij morgen, niet bij vandaag.
    Net zoals indianen naar rookpluimen aan de horizon staren, levert zelden waardevolle vernieuwingen op. Daarom springen echte innovatoren eerst naar de horizon en vragen zich dan pas af hoe ze de weg terug kunnen vinden.