Presentatie Omgaan met Klanten

(25 klantbeoordelingen)

Dit is de meest succesvolle presentatie van Guido Thys. Ze betekent gegarandeerd een uur entertainment van het hoogste gehalte. Maar tegelijk realiseren de deelnemers zich dat ze eigenlijk lachen om zichzelf en de “kleine details” waar ze steken bij laten vallen.
De sessie leidt tot de conclusie dat iedereen -ongeacht de functie- voor minstens twee derden persoonlijk en hoofdelijk verantwoordelijk en aansprakelijk is voor de waarde die klanten van het bedrijf/de organisatie verwachten.

Optie nemen


Categorieën ,


Share

=== Ook als webinar ===

De sessie leidt tot de conclusie dat iedereen -ongeacht de functie- voor minstens twee derden persoonlijk en hoofdelijk verantwoordelijk en aansprakelijk is voor de waarde die klanten van het bedrijf/de organisatie verwachten.
Dit bereiken we aan de hand van de “Doosjes-theorie”: naast het product of de dienst verwachten klanten ook dat het hen makkelijk gemaakt wordt en ze een “plezante” (van plaire – elkaar het leven aangenaam maken) beleving meemaken.

Omdat de meesten onder ons denken dat we alles over klantwaarde al wel weten en er niet iemand met een belerend vingertje op het podium hoeft te staan, beginnen we met een compleet omgekeerde en onverwachte benadering.

We gaan er namelijk van uit dat klanten eigenlijk etters zijn die ons van ons eigen werk afhouden. We stellen ons voor wat er gebeurt wanneer we de klanten navenant zouden behandelen. We brainstormen rond een aantal vooraf afgesproken aandachtsgebieden en wat blijkt? Iedereen blijkt de wegjaagtechnieken maar al te goed te kennen.

Deze presentatie is geschikt voor iedereen, ook diegenen die denken geen klantcontacten te hebben (want zij hebben natuurlijk interne klanten). Door het feit dat de aandachtspunten aan de organisatie worden aangepast en de zaal zeer actief meewerkt, is de presentatie gegarandeerd maatwerk. Er is geen bovengrens aan het aantal deelnemers (nou ja, vanaf 1.500 moeten we speciale maatregelen nemen)

Na deze presentatie heeft uw publiek:

  • een globaal idee gekregen van de verschillende soorten verwachtingen die klanten hebben;
  • het besef gekregen dat vele aspecten van klantwaarde uit een mozaïek van kleine elementen bestaat en dat zij een cruciale rol spelen bij het tot stand komen ervan;
  • een onderhoudende sessie achter de rug, waarvan zij een aantal trefwoorden nog lang zullen gebruiken.

Het optieformulier invullen is geheel vrijblijvend, maar garandeert u op deze manier wel van een reservering in mijn agenda (wij informeren u altijd over de beschikbaarheid).

Impressie

guido thys, out of the box, belg, maatwerk, humor, veranderen, ondernemerschap, ondernemers, innoveren, spreker trends, spreker klantgerichtheid, spreker inspiratie, motivatie, motiverend, grappige, leuke, spreker management, spreker leiderschap, dagvoorzitter, moderator, keynote, kick-off, endnote, customer service

Bekijk onze Product Sheet.

    Deze functie is tijdelijk uitgeschakeld.
    (Ja, ook wij jagen de klanten weg!)
    "Optie nemen" in de tekst hierboven, die doet het wel.
    Excuus.

    Extra informatie
    Duur

    60 min

    Doelgroep

    Iedereen in de organisatie

    Interactie

    Ja

    Maatwerk

    Ja

    Product reviews
    • m.dasdemir@deltawonen.nl
    • guido@nextnext.nl
    • hemzelf@guidothys.nl
    Een beoordeling toevoegen

    Privacy Preference Center