Klantwaarde Clinic

Wanneer hebt u voor het laatst een radicale vernieuwing doorgevoerd in de ruilprocessen die u met uw klanten voert: verkoop, service, onderhoud, communicatie,….?

Als dat heel lang geleden is, dan bent u niet de enige. De voorbije dertig jaar hebben enkel meer van hetzelfde opgeleverd. De manier waarop we met klanten omgaan is in de kern dezelfde gebleven.

Klanten schreeuwen echter om een nieuwe aanpak.


Categorieën ,


Share

Klanten schreeuwen echter om een nieuwe aanpak. Die dan eigenlijk weer niet zo nieuw is. Ze willen terug naar de basis: waarde van u krijgen in (al dan niet geautomatiseerde, maar in elk geval) menselijke ruilprocessen.

Samengevat zitten klanten in de startblokken klaar om naar die leveranciers te gaan die een of meer van deze acht disrupties in hun aanpak kunnen realiseren:

  1. Focus op waarde in plaats van op producten en diensten
  2. Klantperspectief in plaats van leveranciersperspectief
  3. Elk waarde-onderdeel is belangrijk: er zijn geen bijzaken
  4. Geen betere producten, maar meer waarde leveren dan anderen
  5. Van eenmalig naar continu verbeteren, innoveren en veranderen
  6. Van winst naar volle waarde
  7. Van een oppervlakkige naar een authentieke organisatie
  8. Van alles controleren naar vertrouwen

We eindigen met het opstellen van een actielijst. U betaalt per “waardering achteraf” dat deel van het tarief dat de sessie u waard blijkt. Deal?

Bekijk onze Product Sheet.

Presentatie of workshop*:

Datum*:

Tijd:

Gelegenheid of aard van de bijeenkomst*:

Het publiek bestaat uit*:

Aantal aanwezigen (ca.)*:

Wenst u interactie met het publiek?:
JaNee

Wenst u een standaardpresentatie of maatwerk?:
JaNee

 

Locatie of regio*:

Overige informatie:

Uw naam*:

Uw e-mail*:

Uw telefoonnummer*:

Uw bedrijfsnaam*:

 

Extra informatie
Duur

?

Doelgroep

Medewerkers en/of management

Interactie

Ja

Maatwerk

Ja

Kenmerken

Geschikt voor maximaal 50 medewerkers/managers

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Klantwaarde Clinic” te beoordelen

WAT KUNT U DOEN?

Klik op onderstaand plaatje om ons beslissingsdiagram in beeld te brengen. Het helpt u om uw volgende stap te
bepalen.

Beslissingsdiagram

ÚW BOODSCHAP

Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.
Hij vertelt graag úw boodschap. Met veel humor en een grote impact. 100% maatwerk op basis van bewezen formats.

SAMEN VERDER

Laten we samen de volgende stap bespreken.
Opties en alle ander echt werk:
Michelle Cortie
[email protected]
+31 6 81629401
Inhoud:
Guido Thys
[email protected]
+31 612828389

NIEUW VAN
2MINUTEACADEMY.NL

(Meer lezen? Even op de titeltekst klikken!)

RSS Dwarsdenken

  • Innovatie en de 13de eeuwse filosoof
    Hoe een 13de eeuwse monnik die probeerde te bewijzen dat God bestaat, de sleutel aanreikt om te begrijpen wat er in de 21ste eeuw aan de hand is.