Klantwaarde Clinic

Wanneer hebt u voor het laatst een radicale vernieuwing doorgevoerd in de ruilprocessen die u met uw klanten voert: verkoop, service, onderhoud, communicatie,….?

Als dat heel lang geleden is, dan bent u niet de enige. De voorbije dertig jaar hebben enkel meer van hetzelfde opgeleverd. De manier waarop we met klanten omgaan is in de kern dezelfde gebleven.
Klanten schreeuwen echter om een nieuwe aanpak.

Optie nemen


Categorieën ,


Share

Klanten schreeuwen echter om een nieuwe aanpak. Die dan eigenlijk weer niet zo nieuw is. Ze willen terug naar de basis: waarde van u krijgen in (al dan niet geautomatiseerde, maar in elk geval) menselijke ruilprocessen.

Samengevat zitten klanten in de startblokken klaar om naar die leveranciers te gaan die een of meer van deze acht disrupties in hun aanpak kunnen realiseren:

  1. Focus op waarde in plaats van op producten en diensten
  2. Klantperspectief in plaats van leveranciersperspectief
  3. Elk waarde-onderdeel is belangrijk: er zijn geen bijzaken
  4. Geen betere producten, maar meer waarde leveren dan anderen
  5. Van eenmalig naar continu verbeteren, innoveren en veranderen
  6. Van winst naar volle waarde
  7. Van een oppervlakkige naar een authentieke organisatie
  8. Van alles controleren naar vertrouwen

We eindigen met het opstellen van een actielijst. U betaalt per “waardering achteraf” dat deel van het tarief dat de sessie u waard blijkt. Deal?

Bekijk onze Product Sheet.

    Deze functie is tijdelijk uitgeschakeld.
    (Ja, ook wij jagen de klanten weg!)
    "Optie nemen" in de tekst hierboven, die doet het wel.
    Excuus.

    Extra informatie
    Duur

    ?

    Doelgroep

    Medewerkers en/of management

    Interactie

    Ja

    Maatwerk

    Ja

    Kenmerken

    Geschikt voor maximaal 50 medewerkers/managers

    Beoordelingen

    Er zijn nog geen beoordelingen.

    Wees de eerste om “Klantwaarde Clinic” te beoordelen

    Privacy Preference Center