Opzouten! – Wat klanten écht van u verwachten – PDF

€17,43 (excl. btw)

OPGELET! dit is de PDF-versie

Dit is het eerste en enige boek over klantwaarde dat geschreven is DOOR een klant.

Een volstrekte omwenteling in de manier waarop we over klanten denken want leveranciers geven zichzelf een 9, maar volgens klanten kunnen de meeste van hen gewoon OPZOUTEN.

 

 

Lees hieronder meer.


Categorie


Share

OPGELET! dit is de PDF-versie


Volgens klanten kunnen de meeste leveranciers gewoon opzouten.

Dat verklaart waarom evaluatiecijfers nog steeds niet door het plafond heen knallen, ondanks de vele miljoenen die jaarlijks in klantbejegening gepompt worden.

De oorzaak van dit alles? Leveranciers -van producten zowel als van diensten, profit zowel als non-profit, denken nog steeds niet vanuit het perspectief van hun klanten. 

Dit is het enige boek over klantwaarde dat ooit geschreven is door  een klant.

Het legt de weeffouten bloot die uw klantstrategieën laten stagneren. Nieuwe hypes (de klantreis, NPS,…) zijn meer van hetzelfde en daardoor raken klanten uiteindelijk steeds verder uit beeld. U mist voor honderden miljoenen aan kansen.

Hebt u het inzicht en de moed om niet meer mee te doen met de hypes? Om niet voortdurend aan uw ladder naar succes te sleutelen, maar om de ladder tegen een andere muur te zetten? Luister dan naar uw klanten: ze smeken al jarenlang om minstens acht disruptieve innovaties, niet in uw producten maar in uw ruilprocessen.

Dit boek is een humorvolle injectie in de vastgelopen wereld van (product)marketing, communicatie, verkoop, service en distributie. In alle branches. Het geeft tientallen handreikingen en honderden suggesties aan ondernemers, bestuurders, directieleden, managers en leidinggevenden die het “klantbeleid” gestalte geven. En vanaf morgen hopelijk een nieuw elan.

Met honderden prikkelende oneliners en evenveel suggesties voor uw plan van aanpak. Links naar YouTubefilmpes. Implementatiesessies voor achteraf.

Wilt u eerst een paar fragmenten lezen? Prima! U vindt ze hier op de site van de 2MinuteAcademy.

Bekijk hier de inhoudsopgave en een voorbeeldfragment:

thumbnail of inkijkpagina’s

Extra informatie
Gewicht 0.36 kg
Afmetingen 30 × 20 × 1.4 cm
Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Opzouten! – Wat klanten écht van u verwachten – PDF” te beoordelen



  • WAT KUNT U DOEN?

    Klik op onderstaand plaatje om ons beslissingsdiagram in beeld te brengen. Het helpt u om uw volgende stap te
    bepalen.

    Beslissingsdiagram

    ÚW BOODSCHAP

    Guido Thys is de minst gevraagde spreker van Nederland.
    Hij vertelt graag úw boodschap. Met veel humor en een grote impact. 100% maatwerk op basis van bewezen formats.

    SAMEN VERDER

    Laten we samen de volgende stap bespreken.
    Opties en alle ander echt werk:
    Michelle Cortie
    [email protected]
    +31 6 81629401
    Inhoud:
    Guido Thys
    [email protected]
    +31 612828389

    • Whatsapp mobiel
    • Whatsapp desktop

    NIEUW VAN
    2MINUTEACADEMY.NL

    (Meer lezen? Even op de titeltekst klikken!)

    RSS Dwarsdenken

    • Greta Thunberg is een dwarsdenker van de eerste orde
      Greta Thunberg kwam in het nieuws door haar spijbelactie voor het klimaat. Ze werd dus al snel weggezet als "klimaatactiviste". Mooi voorbeeld van het "weg-labelen" van lastige mensen. In werkelijkheid is ze echter nóg veel lastiger.